קבלה

הסגולה של טבעת המלאכים

טבעת מכסף עם שמות מלאכים על פי הקבלה

מה מיוחד בטבעת הזאת?

טבעת מלאכים היא טבעת יפייפיה, מכסף 925. הטבעת הזו מורכבת משתי טבעות:

טבעת בסיס, שבצידה הפנימי חרוטים בחריטה *ידנית* שמות מלאכים וצרופי אותיות קדושים. על פי הקבלה שמות המלאכים שומרים על האדם העונד את הטבעת, יש לו הגנה מעין הרע, והשמות מביאים מזל וברכה בכל: פרנסה טובה, בריאות, שמירה על אישה בהריון שלא תפיל, הגנה מעין הרע שלא תוכל לפגוע בו, ועוד.

טבעת נוספת מעל טבעת הבסיס. הטבעת הזאת מכסה את הטבעת הקדושה שעליה כתובים השמות הקדושים. הטבעת העליונה עשויה גם היא מכסף ובגימור מלוטש ועליה עיטורים. שתי הטבעות עשויות מכסף 925, בעבודת יד.

מכיון שהטבעת מורכבת משתי שכבות יש כיסוי מעל השמות הקדושים ולכן ניתן להכנס עם טבעת המלאכים לשרותים.

אז מה הסגולות של טבעת מלאכים?

השמות הקדושים שחרוטים בצד הפנימי של הטבעת ידועים בקבלה ועברו במשך דורות בתורת הסוד והם מסוגלים לשמירה והגנה על העונד את הטבעת על גופו.

שמות המלאכים האלו מיוחדים עבור שמירה והגנה מכל רע.

צרופי אותיות חרוטים ישר והפוך והמשמעות בקבלה היא שלשמות האלו יש כוחות מיוחדים להגן על האדם מכל סוגי עין הרע, מ4 רוחות השמים.

למה דוקא שמות מלאכים?

בתנ"ך יש די הרבה פסוקים שאפשר לקשר לשמירה והגנה. כל אחד מתחבר לפסוק אחר. קורה שלקוחות שמבקשים לחרוט על טבעת כסף פסוקים או שמות מלאכים לפי מה שידוע להם. יש לקוחות שמבקשים לחרוט את הפסוק מהתורה "מימיני מיכאל ומשמאלי גבריאל ומלפני אוריאל ומאחורי רפאל, ועל ראשי שכינת אל". פסוק זה הוא חלק מתפילת הדרך שאמר יעקב אבינו בדרכו לארץ ישראל ולכן הפסוק הזה מיוחד עבור שמירה בדרכים.

אבל הטבעת הזאת יש לה סגולה מיוחדת ושונה, היא לא רק לשמירה בדרכים.

צירופי השמות הקדושים והמלאכים שחרוטים על טבעת מלאכים ידועים בקבלה לאורך שנים כמסוגלים לשמירה בכל תחומי החיים, הגנה מכל רע, שמירה מעין הרע באופן כללי ולא רק שמירה בדרכים.

יש מקובלים שממליצים לאישה בהריון לענוד את טבעת המלאכים לשמירה על העובר והגנה מהפלה. הטבעת טובה גם לשמירה מכל רע כמו לחיילים, למי שחושש מעין הרע ומקטרגים, כסגולה לפרנסה טובה ובשפע, ועוד.

תכשיטי קבלה תמיד יהיו עשויים רק מכסף.

לכסף יש תכונות שעל פי הקבלה עוזרות לנו לקבל את הברכות והסגולות שהשמות הקדושים מביאים לנו.

החריטה צריכה להיעשות דווקא בעבודת יד על ידי צורף ירא שמים שמבין בתורת הקבלה. הצורף שחורט את השמות הקדושים צריך לחרוט את השמות בטהרת המחשבה והגוף.

במפעל שלנו בירושלים צורף ירא שמים חורט את השמות בקדושה וטהרה בדיוק לפי הקבלה.

בגלל הסגולה העצומה של הטבעת על פי הקבלה, השמות שחרוטים על הטבעת הם שמות מלאכים קבועים וידועים מראש על פי הנחיות המקובלים.

אבל, בייצור אישי יש יתרון: יש אפשרות בתאום מראש לבקש שהצורף יחרוט חריטה של שמות אחרים כפי שמנחה אתכם הרב שלכם. 

הטבעת מתאימה לגברים וגם לנשים. אפשר להזמין בכל מידה.