ללא קטגוריה

זהב של בחירה

תליון שם Adi מזהב צהוב

קניית תכשיטים כמתנה יכול להיות עניין די מסובך, מפני לאנשים יש טעם שונה והחיבור לתכשיט מסוים הוא מאוד אינדיבידואלי. לא פשוט להגיע לתכשיט האידיאלי, גם אם מכירים את מקבל המתנה בצורה אבסולוטית. על תכשיטים יש הרבה מאוד אלמנטים שיכולים להיראות יפים ומרשימים לאדם אחד, אך מוגזמים לאדם אחר. לכן, חשוב ללכת על קו סולידי יחסית כאשר קונים תכשיט כמתנה.

בעולם התכשיטים, יש חלוקה לשתי קבוצות עיקריות. הקבוצה הראשונה היא אוהבי הזהב, והשנייה – אוהבי הכסף. כמובן שיש יוצא מן הכלל, במיוחד כשזה נוגע ליהלומים ולתכשיטים יקרים יותר, אך לאישה הממוצעת, שקונה תכשיטים בחנויות הסטנדרטיות, בדרך כלל יש טעם ספציפי – של קו שהולך עם זהב, או עם כסף.

מבין שתי האופציות, הזהב הוא כמובן האופציה היוקרתית יותר. יש משהו בזהב, ובתפיסה שלנו של זהב, שהוא מאוד יוקרתי ואיכותי ולכן, מרבית הנשים יעדיפו תכשיטי זהב על פני כסף, למרות שגם לכסף יש קהל אדוק משלו. כאשר רוצים לקנות תכשיטים מזהב לאנשים במתנה, כדאי לדעת שאפשר להפוך את המתנה לאינטימית.

יוקרתי ומותאם

כיום, ישנה האפשרות לקנות שרשרת שם זהב אמיתי ולהעניק למקבל המתנה תכשיט שמותאם וייחודי רק בשבילו. על שרשרת שם מזהב אמיתי אפשר לכתוב את השמות של בני המשפחה, הילדים, בני הזוג, נכדים וכל מי שרק אפשר, כדי להביע את ההערכה שלנו כלפי מי שקיבל את המתנה. אפשר לכתוב גם מספרים, תאריכים או כל דבר אחר.

תכשיטי זהב הם יוקרתיים מאוד וכאשר הופכים משהו יוקרתי למשהו אישי, מקבלים מתנה שהיא פשוט מושלמת. חריטה אישית וטובה, עם פונט וגודל מתאים, היא הרבה יותר מרשימה מסתם עוד יהלום שיהיה יקר יותר, וקצת מפספס את המטרה. כל מי שמקבל מתנה רוצה לדעת שהשקיעו וחשבו עליו, ותכשיט אישי, עם כיתוב שם, מסמל בדיוק את זה.

רוצים לרכוש לבת הזוג שלכם תכשיט המותאם לה באופן אישי? מחפשים מתנה קצת אחרת, מתנה מקורית ומיוחדת? Youring, חנות תכשיטים אונליין המתמחה בייצור ובמכירת תכשיטים, לרבות שרשראות בעיצובים שונים ועם חריטות ומגוון של תליונים הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים ולהזמנות צרו קשר בטלפון 077-2070535