ללא קטגוריה, שרשראות שם

שרשרת עם שם הלהיט שלא עוצר

הלהיט שלא עוצר לרגע 
שרשרת שם מכסף או שרשרת עם שם מזהב על צוואר כל נערה או אשה.

על שרשרת שם נכתב שמה של האישה העונדת אותה, בעברית או באנגלית (וגם שפות אחרות) בתוספת עיטור או רק איות השם.

שרשרת השם עשויה בד"כ בעבודת יד, ובמקרים מועטים יותר השם מנוסר במכונה. העובדה שניסור השם נעשה בעבודת יד מקנה לשרשרת מראה מיוחד ואישי, יותר מהשרשראות המיוצרות במכונה.
אנו בחברת "טבעות בכיתוב אישי", בחרנו את הדרך הקשה אך המיוחדת יותר לייצור שרשראות השם: כל שרשראות השם שלנו, גם מכסף וגם מזהב מיוצרות בניסור ידני מלא. צוות הצורפים שלנו מכין במיוחד עבורכם את השם אותו ביקשתם, וזו הסיבה שאין לנו מלאי מוכן של שמות, כיון שכל הזמנה יוצאת למפעל ומתקבלת אצל צורף שמכין אותה.

את השרשרת שם מכסף ניתן להזמין שרשרת שם בעברית בכתב יד או שרשרת שם בכתב דפוס וכן שרשרת שם באנגלית, באותיות גדולות או שרשרת שם בכתב אנגלי מחובר.
כמו כן ניתן להזמין שרשרת שם עם תליון האות הראשונה של השם.
את שרשרת השם מזהב אפשר להזמין שרשרת שם בעברית בכתב יד או שרשרת שם בכתב דפוס וכן שרשרת שם באנגלית, באותיות גדולות או שרשרת שם בכתב אנגלי מחובר.
את כל תליוני השמות מזהב או מכסף, אפשר לבצע עם תוספת של קו תחתי, צורות קטנות, אבנים או אלמנטים אחרים כגון שרשרת שם עם פס ולב..

מיוחד ב"טבעות בכיתוב אישי", הזמנת שרשרת שם במגוון שפות! עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד.

עוד מוצר מיוחד מבית הצורפים שלנו, שרשרת שם עם תליון ובו שני שמות. אפשר להזמין שרשרת שם ובה שמות בני זוג, בתוספת צורה מקשרת.

ומתנה מיוחדת למזמינים שרשרת עם שם בזהב: סקיצה של עיצוב השם חינם על ידי המעצבת שלנו.

בסקר חביב שערכנו, יצאה התוצאה הלא מפתיעה: רוב האנשים מעדיפים לקבל במתנה שרשרת עם שם, ולא יקנו לעצמם שרשרת כזאת. אז אם אתם מחפשים מתנה מקורית ומשמחת, הנה לכם רעיון.

לבחירת שרשרת השם שלכם לחצו כאן: שרשרת עם שם