ש. לקנות באינטרנט, לא מפחיד?
ת. לא. כיום הטכנולוגיה מאפשרת קניה מאובטחת ובטוחה. ישנן מערכות אבטחה מעולות, אצלנו באתר שני מנגנוני אבטחה בינלאומיים שמבטיחים קניה מבוטחת ורגועה: SSL ו 256BIT. את האישור לכך ניתן לראות בתחתית האתר.
וכן, קיימת מערכת אבטחה אשר מוחקת את פרטי כרטיס האשראי מיד לאחר קליטת פרטי ההזמנה בחנות, כך שלא ניתן לעשות שימוש נוסף בפרטים האלו לאחר חיוב ראשון ע”י מנהל האתר.

ש. למה לקנות תכשיטים באינטרנט ולא בחנות?
ת. הסיבה המרכזית לכך שמוצרי “טבעות בכיתוב אישי” נמכרים דרך האתר ולא ברשת חנויות ארצית, היא חיסכון משמעותי ללקוחות. מכירה באינטרנט חוסכת מאיתנו עלויות רבות כגון שכירות, ארנונה, שילוט, עובדים, וכו’.

ש. איך משלמים?
ת. הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשלם היא בכרטיס אשראי. ניתן לבצע את התשלום גם טלפונית עם אחד מנציגי השרות שלנו.

ש. ישנם עוד אופציות לתשלום?
ת. כן, ניתן לשלם גם בהעברה בנקאית, הפקדה לחשבונינו או העברת כסף בשיטת מזומן בזמן בדואר ישראל. לאוספים באיסוף עצמי מירושלים יש אפשרות לתשלום במזומן – בתאום מראש.

ש. כמה עולה לי הכיתוב או החריטה על הטבעת?
ת. מחיר כל המוצרים כולל את הכיתוב על התכשיט.

ש. מהו זמן האספקה?
ת. באופן רגיל, המוצרים מוכנים בתוך 2-3 ימים, ונשלחים מיד לכתובת הלקוח. משך המשלוח בדואר רשום: 10-14 ימי עסקים, בדואר אקספרס: 24 שעות מרגע השליחה

ש. קניתי מוצר מכסף טהור והוא השחיר. למה? ואיך לנקות?
ת. קודם כל, זה אומר שהכסף הוא אכן כסף 925 ולא יותר מידי ברזל פשוט עם קצת כסף (-:
הכסף הטהור הוא חומר רגיש לחומצה וחומרים חריפים. בין היתר רגיש לחומרי ניקוי, אלכוהול, זיעה (לא אצל כל אדם), לחות.

ש. רגישות רגישות אבל מה אני עושה?
ת. ניקוי עדין במטלית כותנה יחזיר את הברק לתכשיט. כאן אפשר לרכוש את המטלית המיוחדת לתכשיטים. ניתן להעזר במאמר לניקוי תכשיטי כסף, במקרה שמדובר בהשחרה חזקה, שלחו אלינו להברקה בחומרים מיוחדים וחזקים יותר, ללא עלות.

ש. איך אדע את מידת הטבעת שאני צריך/ה להזמין?
ת. אפשר למדוד בקלות בבית: למדוד טבעת שיש לך והמידה מתאימה לך. להניח סרגל מעל הטבעת, ולמדוד את הקוטר הפנימי מימין לשמאל, במרכז הטבעת. עדכנו אותנו כמה מ”מ יצא, ואנו נמיר את המספר למידה הרצויה. אפשר להעזר במאמר מידות לטבעות
רוצים בדיקה בטוחה? הכי פשוט, אם אפשרי, לגשת לחנות תכשיטים ולמדוד במודד האצבע. זה לוקח שניה, זה מדויק וזה לא עולה כסף.

ש. מה יקרה אם הזמנתי טבעת וטעיתי במידה?
ת. ברוב המקרים ניתן יהיה להקטין או להגדיל את הטבעת.

ש. האם הטבעת מגיעה בקופסת תכשיטים?
ת. אנו “בטבעות בכיתוב אישי” שולחים כל מוצר באריזת מתנה יפה, ובמעטפה מוגנת לשמירה על המוצר.

ש. איך אני מקבל/ת את הטבעת/תליון שהזמנתי?
ת. בדואר מבוטח של דואר ישראל. כל הזמנה מגיעה בדואר רשום או בדואר שליחים בהתאם לבחירת סוג המשלוח.

ש. מה קורה אם המוצר לא הגיע?
ת. הבחירה שלנו לעבוד עם דואר ישראל היא בדיוק התשובה לשאלה. לכל משלוח שנשלח בדואר רשום או שליחים יש קוד שניתן לעקוב אחריו 24 שעות באתר דואר ישראל כך שתמיד ניתן לדעת באיזה שלב נמצא המשלוח שלכם.

ש. מה קורה במידה והזמנתי מוצר ממוצרכם והמוצר לא נעשה נכון או שישנה טעות בכיתוב?
ת. “טבעות בכיתוב אישי” מתמחה גם במתן שרות הולם. במידה וישנה טעות, עדכנו אותנו ואנו נבדוק את מקור הטעות ונטפל בעניין עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

ש. במידה ואני רוצה לעצב תכשיט אישי מה עלי לעשות?
ת. לצייר או לאייר בצורה הכי פשוטה את הרעיון של העיצוב, או לצרף תמונה, לשלוח אלינו ל [email protected] אנו נבחן אותו יחד איתך, ניתן הצעת מחיר משוערת, במידה והצעת המחיר תהיה מקובלת עליך המעצבת שלנו תיצור עמך קשר ותשלח לך סקיצה או הדמיה של התכשיט עד לאישורך
.
ש. ניתן לראות את המוצרים לפני ההזמנה?
ת. אפשר לתאם פגישה בירושלים.

ש. מהן שעות פעילות מוקד השרות שלכם?
ת. מוקד שרות הלקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 09.00 בבוקר ועד 21.00 , ובימי ו מהשעה 9.00 עד 15.00

ש. ניתן לבצע איסוף עצמי?
ת. כן בוודאי יש לנו 2 נקודות איסוף מרכזיות: בירושלים וברמת גן.
יש לכם שאלה נוספת?
אתו מוזמנים לפנות אלינו בטלפון: 0772070535