ללא קטגוריה

שם על הצוואר

תליון עגול עם כיתוב, כסף מצופה בזהב

שרשרת היא ככל הנראה התכשיט השני הנפוץ ביותר אצל אנשים, אחרי הטבעות. טבעת יש לכל אדם נשוי, ולא רק, ושרשראות יש כמעט לכל אישה, אפילו לילדות. לכן, שרשרת זהב היא מתנה מאוד פופולארית, לבטח אם מוסיפים וחורטים עליה את השם של מי שעונד אותה, או של ילדיו.

שרשרת עם השם היא מתנה נפלאה, כי היא מעידה על התאמה אישית של פריט מעוצב. השילוב הזה, של יופי ושל כיתוב השם מייצר פריט שאפשר לענוד אתו תמיד ובכל מקום, ועדיין משהו שרלוונטי רק לכם, בצורה אישית. אנשים אוהבים לקנות שרשרת עם שם גם לבני זוג, להורים או לילדים.

שרשראות הן פופולאריות מאוד בגלל המיקום המרכזי שלהן. הן נמצאות על החזה ומושכות תשומת לב רבה, לבטח אם מדובר בשרשרת גדולה. הן נותנות מעט צבעוניות למקום שהוא מעט ריק, או כאשר רוצים להסיט מעט מתשומת לב מהמחשוף. המיקום האסטרטגי הזה הופך את השרשרת לפופולארית כל כך בקרב המון נשים.

לכל מקום

האפשרות לחרוט על השרשרת פונה לכל כך הרבה אנשים שמחפשים התאמה אישית. בין אם זה השם שלכן, או השם של הילדים, קל מאוד להתחבר לפריט הזה, שאפשר לענוד אותו גם כאשר הולכים לעבודה, גם כאשר יוצאים עם חברים ואפילו כאשר סתם יורדים למכולת. נשים רבות כלל לא מורידות את השרשרת והולכות איתה לכל מקום.

שרשרת עליה חרוט שם של מישהו קרוב הופכת במהרה מפריט שהוא רק לשם יופי לפריט עם מסר. אנשים מתחברים לשרשרת עם שם של אהוב קרוב, ויש ערך סנטימנטלי רב לשרשרת אותה קיבלתם במתנה, והיא מסמלת משהו שהוא מעט יותר גדול. קניית תכשיט לאישה זה בהחלט עניין לא פשוט, אך אם בוחרים בשרשרת זהב עם כיתוב שם, סיכויי הפגיעה גדלים.

רוצים להפתיע את בת הזוג שלכם לכבוד יום הולדתה עם שרשרת מקורית וקצת שונה? מחפשים מתנה שהיא אישית וייחודית? Youring, חנות תכשיטים אונליין המתמחה בייצור ובמכירת תכשיטים, לרבות שרשראות בהתאמה מלאה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים ולהזמנות צרו קשר בטלפון 077-2070535