לקנות באינטרנט, לא מפחיד?

תשובה: לא מפחיד! אנו עובדים בצורה של רכישה אינטרנטית מעל 15 שנים. הטכנולוגיה מאפשרת קניה מאובטחת ובטוחה. ישנן מערכות אבטחה מעולות, אצלנו באתר שני מנגנוני אבטחה בינלאומיים שמבטיחים קניה מבוטחת ורגועה: SSL ו 256BIT. את האישור לכך ניתן לראות בתחתית האתר.

וכן, קיימת מערכת אבטחה אשר מוחקת את פרטי כרטיס האשראי מיד לאחר קליטת פרטי ההזמנה בחנות, כך שלא ניתן לעשות שימוש נוסף בפרטים האלו לאחר חיוב ראשון ע”י מנהל האתר.

 

למה לקנות תכשיטים באינטרנט ולא בחנות?

תשובה: הסיבה המרכזית לכך שמוצרי “טבעות בכיתוב אישי” נמכרים דרך האתר ולא ברשת חנויות ארצית, היא חיסכון משמעותי ללקוחות. מכירה באינטרנט חוסכת מאיתנו עלויות רבות כמו שכירות, ארנונה, שילוט, עובדים, ועוד.

 

איך משלמים?

תשובה: הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשלם היא בכרטיס אשראי. כך התשלום נעשה בצורה סודית ומאובטחת, ואת/ה תקבל/י ישירות למייל חשבונית קבלה על ביצוע העיסקה. ואם לא נח לך להכניס את פרטי האשראי שלך, אפשר לבצע את התשלום גם טלפונית עם אחד מנציגי השרות שלנו.

 

יש עוד אופציות לתשלום?

תשובה: כן, ניתן לשלם גם באפליקציות ביט / פייבוקס, או בהעברה בנקאית.

 

כמה עולה לי הכיתוב או החריטה על הטבעת?

תשובה: מחיר המוצרים כולל את הכיתוב על התכשיט, אלא אם מצוין אחרת בפרטי המוצר.

 

מהו זמן האספקה?

תשובה: בזמן עבודה רגיל, המוצרים מוכנים בתוך 5 ימי עסקים, ונשלחים מיד לכתובת הלקוח. משך המשלוח בדואר רשום: 10-14 ימי עסקים, בדואר אקספרס עם שליח: 3 ימי עסקים מרגע שהמוצר מוכן.

 

קניתי מוצר מכסף והוא השחיר. למה?

תשובה: קודם כל, זה אומר שהכסף הוא אכן כסף 925 ולא יותר מידי ברזל פשוט עם קצת כסף (-:

הכסף הטהור הוא חומר רגיש לחומציות וחומרים חריפים. בין היתר רגיש לחומרי ניקוי, אלכוהול, זיעה (לא אצל כל אדם), לחות.

 

רגישות רגישות אבל מה אני עושה? איך לנקות?

תשובה: ניקוי עדין במטלית כותנה יחזיר את הברק לתכשיט. כאן אפשר לרכוש את המטלית המיוחדת לתכשיטים. ניתן להעזר גם במאמר כאן לניקוי תכשיטי כסף.

 

איך אדע את מידת הטבעת שאני צריך/ה להזמין?

תשובה: אפשר למדוד בקלות בבית: למדוד טבעת שיש לך והמידה מתאימה לך. להניח סרגל מעל הטבעת, ולמדוד את הקוטר הפנימי מימין לשמאל, במרכז הטבעת. עדכנו אותנו כמה מ”מ יצא, ואנו נמיר את המספר למידה הרצויה. אפשר להעזר במאמר מידות לטבעות כאן

רוצים בדיקה בטוחה? הכי פשוט, אם אפשרי, לגשת לחנות תכשיטים ולמדוד במודד האצבע. זה לוקח שניה, זה מדויק וזה לא עולה כסף.

 

מה יקרה אם הזמנתי טבעת וטעיתי במידה?

תשובה: ברוב המקרים ניתן יהיה להקטין או להגדיל את הטבעת, עד 2 מידות:

 

האם הטבעת מגיעה בקופסת תכשיטים?

תשובה: אנו שולחים כל מוצר בקופסת תכשיטים קשיחה ושקית מתנה, וארוז במעטפה מוגנת לשמירה על המוצר.

 

איך אני מקבל/ת את הטבעת/תליון שהזמנתי?

תשובה: בדואר מבוטח של דואר ישראל. כל הזמנה מגיעה בדואר רשום או בדואר שליחים בהתאם לבחירת סוג המשלוח.

 

מה קורה אם המוצר לא הגיע?

תשובה: לכל משלוח שנשלח בדואר רשום או שליחים יש קוד שניתן לעקוב אחריו 24 שעות באתר דואר ישראל כך שתמיד ניתן לדעת באיזה שלב נמצא המשלוח שלכם.

 

מה קורה במידה והזמנתי מוצר והמוצר לא נעשה נכון או שיש טעות בכיתוב?

תשובה: “טבעות בכיתוב אישי” מתמחה גם במתן שרות הולם. במידה וישנה טעות, עדכנו אותנו ואנו נבדוק את מקור הטעות ונטפל בעניין עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

 

במידה ואני רוצה לעצב תכשיט אישי מה עלי לעשות?

תשובה: לצייר או לאייר בצורה הכי פשוטה את הרעיון של העיצוב, או לצרף תמונה, לשלוח אלינו ל [email protected] אנו נבחן אותו יחד איתך, ניתן הצעת מחיר משוערת, במידה והצעת המחיר תהיה מקובלת עליך המעצבת שלנו תיצור עמך קשר ותשלח לך סקיצה או הדמיה של התכשיט עד לאישורך.

 

ניתן לראות את המוצרים לפני ההזמנה?

תשובה: אפשר לתאם פגישה בירושלים.

 

מהן שעות פעילות מוקד השרות שלכם?

תשובה: מוקד שרות הלקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 09.00 בבוקר ועד 21.00 , ובימי ו מהשעה 9.00 עד 15.00

 

ניתן לבצע איסוף עצמי?

תשובה: אפשר לבצע איסוף עצמי של ההזמנה שלך, בירושלים ובתיאום מראש בנייד 054-5525180

 

יש לך שאלה נוספת?

אפשר תמיד לפנות אלינו בטלפון: 0772070535 או בנייד 054-5525180